Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2007 22:35 - желания
Автор: lostdog Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1232 Коментари: 3 Гласове:
0



Всеки има някакви очаквания от идващата нова година,въпреки че погледнато глобално,това е само една смяна на датата и човек не може да се промени от днес за утре.Надявам се тази година да ми донесе истински приключения и повече вдъхновяващи моменти.В сивото градско ежедневие дори за един млад човек моментите,които спират дъха и те карат да се чувстваш жив са рядкост.
Необикновените преживявания формират необикновено мислене,а то често е необходимо,за да се справим с предизвикателствата на живота.
Така че,хора ,излезте от "черупките си",не се страхувайте да рискувате,следвайте мечтите си,направете нещо лудо,нарушете собствените си правила  поне веднъж в живота си,бъдете нестандартни,бъдете себе си!
Незнам как ще приемете това.Приемете го просто като един опит за пожелание в анонимното интернет пространство.



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. strianakiev - Благодаря Ви за пожеланията...и добре сте дошла...сред нас..
31.12.2007 15:12
Имам едно питане? Какво означава да изляза от черупката си? Ако знаете, как става това, моля посочете ми къде се намира моята черупка и как успявате да излезете Вие от Вашата? С тази реплика бих искал да дам началото на един приятен разговор, а не да се заяждам. Приемате ли? ЧНГ...
цитирай
2. анонимен - Ч. Н. Г. и от мен! Това означава да ...
01.01.2008 18:21
Ч.Н.Г. и от мен!
Това означава да се освободиш от ежедневните ограничения,с които си свикнал и които ти пречат.Не трябва да се разбира буквално:)Разбира се,не при всички хора има такива ограничения."Да излезеш от черупката си" означава да живееш всеотдайно и да бъдеш истински въвлечен в живота.Може и израза ми да не е правилен от семантична гледна точка.
цитирай
3. анонимен - Мацко, готов съм да ти помогна да се ...
12.02.2008 21:38
Мацко, готов съм да ти помогна да се излюпиш от черупката, с каквото мога! Само ме кликни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lostdog
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17194
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031